תקראו מה עירא שמש חושב על הטורבו לבו
וואו,
כמה אתגר וכייף ברכיבה אחת.
סוף סוף ארגנתי לעצמי
זמן לרכיבה על ה
Specialized turbo levo 2019
והפעם הגעתי לרכיבה אתגרית,
מדורדרת ומסולעת בכרמל.
הייתה לי שעה בדיוק לרכיבה,
הכנסתי לmod בוסט,
כלומר הכי הרבה עזרה מהמנוע,
וחציתי בעליות הכי תלולות
והכי מסולעות,
והכי טכניות שאפשר את היער.
עליתי את העליה החולית והתלולה
לאנדרטת הטייסים,
המשכתי דוך במגמת עלייה
דרך המקטע המסולע
והטכני של שביל ישראל,
וואו,
איזה אתגר של שיווי משקל,
בחירת קווים,
ותזמון פידול להשתלבות בעזרה מהמנוע.
משם חצייה מהירה
ושוב
עליה טכנית נוספת באדום לבן,
טכני, מדורדר,
אבל בקצב מהיר
שמתאפשר כשיש לך
את הכלי הנכון.
שוב עליה,
שהופכת מהירה וכייפית
כשיש לי בוסט מתחת לרגליים,
אני לא מוגבל בעליות!
עולם שלם נפתח בפני,
איזו התרגשות.
קמיקזה בעליה,
אבנים משוחררות,
מדרגות סלע,
שיפועים חדים,
"ברינג איט און".
טוב אחרי כל כך הרבה כייף והתרגשות מעליות,
חציתי את יער חוף כרמל
והגעתי לאיזור שבילי רון,
נתתי איזו ירידה טכנית ומדורדרת להפליא
על המיני dh
עליה זריזה בחזרה לחניון,
ויצאתי לרכב על הסנגלים המשובחים
גוזמת ודרקנס, דרך משטחי
סלע טכניים,
נוף פנורמי לים התיכון
ודרדרת קיץ פסיכית.
וואללה,
האופניים האלה אוכלים הכל.
בחזרה מנהלתי,
מתחבר שוב לאדום לבן,
הפעם בכיוון השני,
עליית משטחי סלע טכנית ותלולה,
ירידה על משטי סלע ומלא סלעים
משוחררים,
הסטופר מצפצף,
אני חייב לשים לי תזכורת
אחרת לא אחזור למציאות לעולם,
עוד קצת 4 על 4
יורד בתלילות פסיכית בחול טובעני
של אוגוסט שמתאפשרת
כשיש גלגל 29 עם צמיגי
בוצ'ר עבים בחתך מציג 2.6
בחזרה לאוטו.
בחזרה מהאנדרטה.
כל זה ב 58 דקות.
נוצלו על הבוסט 40 אחוז סוללה,
טכלס,
כשמגיעים לרכיבה של שעה,
לא צריך לדפוק חשבון,
נותנים boost של טורבו ב levo
ומספיקים לתפור את כל היער.
מאז שהספשלייזד טורבו לבו 2019
נכנסו לחיי,
תדירות הרכיבות שלי עלתה באופן קיצוני,
וחוויית הרכיבה שלי התעצמה.
אם פעם הייתי חיי בשביל הירידות,
היום כבר קשה לומר מה יותר כייף,
עלייה טכנית, תלולה ואגרסיבית
או ירידה טכנית ומהירה.
מה שבטוח,
זה
כשיש לך חשמל,
אפשר גם וגם.
להתראות בסיבוב.